Loading...
Työpaja 30.1.2019: Konkreettinen sisältösuunnitelma someen2019-01-10T10:52:00+00:00

Puuttuuko yritykseltäsi sosiaalisen median sisältösuunnitelma? Kuplin työpajassa kääritään hihat ja mennään teoriaa pidemmälle!

Sisältösuunnitelma on yksi markkinoinnin tärkeimmistä työkaluista, joka kuuluu jokaisen yrityksen sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaan. Työpajan aikana opit ensin sisältösuunnitelman tekemisestä, jonka jälkeen rakennat omalle yrityksellesi 3 kuukauden julkaisusuunnitelman käyttämiisi kanaviin. Opastamme jokaisessa vaiheessa ja ideoimme huippusisältöjä koko ryhmän kesken, jotta jokaisella on työpajan päätteeksi konkreettinen suunnitelma, jota ryhdytään toteuttamaan käytännössä yrityksen viestinnässä.

Sisältösuunnitelma someen

Aika: Ke 30.1. klo 9–11.30
Paikka: Kuplin toimitilat, Pohjoisesplanadi 25-27, 00100 Helsinki
Hinta: 285 € + alv. 24% (Hinta sisältää sähköisen materiaalin, kahvia, alkoholitonta kuplivaa ja kakkua.)
Huomaathan! Jos samasta yrityksestä tulee enemmän kuin yksi henkilö, jokainen lisäosallistuja saa hinnasta -20% alennusta.

Mitä hyötyä saat työpajasta?

  • Opit luomaan vaihtelevia ja innostavia sisältöjä kohderyhmällesi
  • Eri kanavien luonne ja sisältötyypit tulevat tutuiksi
  • Ideoita yrityksesi viestintään
  • Teet meidän ja koko ryhmän avustuksella innostavan sisältösuunnitelman seuraavalle 3 kuukaudelle, ja toteuttamisen voit aloittaa heti
  • Markkinointisi on työpajan jälkeen suunnitelmallista ja säännöllistä ilman julkaisupaniikkia
  • Sitoutat seuraajia säännöllisillä ja kiinnostavilla sisällöillä, ja käännät heidät maksaviksi asiakkaiksi
  • Seuraavan sisältösuunnitelman teetkin jo onnistuneesti itse!

Kenelle työpaja on tarkoitettu?

Työpaja on tarkoitettu etenkin sinulle, joka kaipaat suunnitelmallisuutta markkinointiin, haluat helpottaa aktiivista päivittämistä tai kaipaat ideoita innostaviin sisältöihin. Työpaja sopii kaikkien toimialojen yrittäjille sekä markkinoinnin parissa työskenteleville. Erilaiset näkökulmat ryhmässä rikastuttavat sisältöjä ja edistävät uusien ideoiden syntymistä.

Koulutuksen ohjelma

Pyydämme sinua vastaamaan ennen koulutusta lyhyeen ennakkokyselyyn, jotta voimme rakentaa sisällön osallistujille mahdollisimman hyödylliseksi. Koulutukseen sisältyy kuitenkin aina seuraavat aiheet:

  • Erilaiset sisältötyypit
  • Kanavakohtaiset ominaisuudet
  • Esimerkkejä sisältösuunnitelmista
  • Oman suunnitelman rakentaminen

Työpaja on interaktiivinen, jossa on tilaa kysymyksille ja keskustelulle. Koulutuksen jälkeen vastaamme vielä mietteisiin ja vaihdamme ajatuksia.

Koulutus järjestetään 4–8 hengen pienryhmässä, jotta voimme varmistaa jokaisen osallistujan yksilöllisen huomioimisen. Koulutuksen toteutumiseen vaaditaan vähintään 4 osallistujaa.

Ilmoittautuminen

Kurssi laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Jos haluat laskun, täytäthän alla olevan lomakkeen.

Mari ja Suvi

Peruutusehdot

Peruutus on tehtävä 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Jos peruutat osallistumisesi myöhemmin, peritään hinnasta 50%. Koko hinta peritään, jos koulutus peruutetaan myöhemmin kuin 3 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Voit myös halutessasi ilmoittaa toisen osallistujan tilallesi.